Супровід рішень для розпізнавання документів.
Ефективна та своєчасна підтримка – важливий аргумент, який необхідно враховувати перед купівлею програмного забезпечення. Важливо мати можливість у будь-який момент потримати відповідь або консультацію спеціаліста.
Наші прагнення спрямовані на те, щоб в будь-якій країні та в кожному місті нашим користувачам була доступна така допомога з експлуатації Програмного продукту. Служба підтримки користувачів надає послуги по телефону, скайпу, електронній пошті, а також організовує виїзд до замовника.
Перелік послуг, що надаються:
- Підбір обладнання, системного та прикладного ПЗ
- Інсталяція, адміністрування та оновлення версій Програмного продукту
- Створення описів документу та подальші роботи з тестування опису на документах замовника
- Корекція результатів розпізнавання
- Інтеграція результатів розпізнавання до облікових систем підприємства
- Навчання співробітників замовника
- Консультації з питань налаштування та використання
Деякі з перелічених робіт можуть виконуватися дистанційно (шляхом віддаленого підключення до комп’ютера користувача за допомогою мережі інтернет). Це здійснюється за допомогою спеціального ПЗ, яке абсолютно безкоштовно та безпечно для користувачів.