Технічна підтримка та супровід

Супровід та технічна підтримка

Супровід рішень для розпізнавання документів.

Ефективна та своєчасна підтримка – важливий аргумент, який необхідно враховувати перед купівлею програмного забезпечення. Важливо мати можливість у будь-який момент потримати відповідь або консультацію спеціаліста. Роботи із супроводу та технічної підтримки рішень для розпізнавання документів

Наші прагнення спрямовані на те, щоб в будь-якій країні та в кожному місті нашим користувачам була доступна така допомога з експлуатації Програмного продукту. Служба підтримки користувачів надає послуги по телефону, скайпу, електронній пошті, а також організовує виїзд до замовника.

Перелік послуг, що надаються:

Деякі з перелічених робіт можуть виконуватися дистанційно (шляхом віддаленого підключення до комп’ютера користувача за допомогою мережі інтернет). Це здійснюється за допомогою спеціального ПЗ, яке абсолютно безкоштовно та безпечно для користувачів.