У 1956 році наука про створення пристроїв, здатних робити різні хитромудрі речі, отримала назву "штучний інтелект". Дослідницька програма цієї науки, як і будь-яка інша, передбачала, що почати потрібно з вирішення найлегших проблем. Сприйняття навколишнього світу здавалося порівняно легкою справою. Майже всі люди вміють легко читати рукописний текст і впізнавати обличчя, і спочатку здавалося, що створити машину, здатну читати рукописний текст і впізнавати особи, повинно бути теж не дуже складно. Гра у шахи – навпаки, дуже складна справа. Дуже небагато людей здатні грати в шахи на рівні гросмейстера. Створення машин, які вміють грати в шахи, краще відкласти на потім. Минуло п'ятдесят років і комп'ютер, призначений для гри в шахи, виграв у чемпіона світу. Проблема навчити машину сприйняттю, навпаки, виявилася дуже складною. Крістофер Фріт. Мозок та душа. М., 2012 |
IDR Харків, Україна Телефони: +38 (095) 619-18-17 Ел.почта: info@idr.in.ua Форма зворотнього зв'язку
|
||
Parascript Лонгмонт, штат Колорадо, США Телефоны: +1 (303) 381-31-00 +1 (888) 225-01-69 Ел.почта: info@parascript.com Форма зворотнього зв'язку |